معاون بازرسی صمت گیلان خبرداد:

تشدید برخورد با گرانفروشان

تشدید برخورد با گرانفروشان

به گزارش بیا شمال معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان و گرانفروشان، اظهار داشت: مردم تخلفات اصناف را به سامانه 124 گزارش دهند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مهدی نقدی شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به انجام تخفیف های صوری در فروشگاه های زنجیره ای، اظهار نمود: طرح تشدید نظارت بر اصناف و خصوصاً فروشگاه ها با همکاری فرمانداری و با مشارکت بهداشت، نیروی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن، سپاه، تعزیرات و اتاق اصناف چند شهر از استان شروع شد.
وی با اشاره به اینکه رصد و بازرسی وضعیت فروشگاه های زنجیره ای در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: باتوجه به نزدیکی ایام پایانی سال بازرسی ها از اصناف و برخورد با متخلفان و گرانفروشان و همین طور محتکران تشدید می شود.
نقدی با تاکید بر اینکه مردم تخلفات اصناف و فروشگاه ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند، افزود: یکی از اشکالات حال حاضر در فروشگاه ها، فروش الزامی اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان است که برابر بند ۸ قانون این کار تخلف شمرده می شود.
وی با اعلان اینکه مردم بعد از گزارش تخلفات پیگیر آن نیز باشند، اظهار داشت: در ماه گذشته کالاهای مکشوفه احتکار شده بارها با حکم قاضی در میان مردم توزیع شد.
معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تبلیغات کالای با کیفیت و تحویل کالای بی کیفیت به مشتریان در فضای مجازی، افزود: با توجه به این که بیش از ۹۰ درصد از کالاهای موجود در فروشگاه های زنجیره ای از کالاهای تولیدی کارخانجات خارج از استان است این گزارشات باید به تهران منعکس تا درباب قیمت گذاری در کارخانه تصمیمات لازم در مرکز گرفته شود.


منبع:

1399/11/05
13:47:07
0.0 / 5
1176
تگهای خبر: تبلیغات , تولید , فروش , كیفیت
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا