با مهر مطرح شد؛

پایداری هوا در گیلان

پایداری هوا در گیلان

به گزارش بیا شمال مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پایداری هوا طی روزهای ابتدایی هفته جاری در استان، اظهار داشت: موج جدید بارش ها از دوشنبه شروع می شود.



محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین شرایط جوی در استان گیلان، اظهار نمود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای پایدار در منطقه است.
وی اضافه کرد: بدین سبب طی روز آسمان آفتابی، افزایش نسبی دما و همین طور برای ساعت بامداد و شب پدیده یخبندان برای استان گیلان پیش بینی می شود.
دادرس اظهار داشت: به تدریج از روز دوشنبه با ورود سامانه سرد و بارشی شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما و به تناوب بارندگی و در ارتفاعات بارش برف تا اختتام هفته فراهم خواهد شد.
وی با اعلان اینکه برای امروز آسمان استان گیلان صاف تا قسمتی ابری، بامداد و شب یخبندان پیش بینی شده است، افزود: در ضمن روز نیز شاهد افزایش دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده و ارتفاع موج دریا نیز به ۵۰ سانتی متر رسیده و برای انجام کارهای دریایی با احتیاط مناسب می باشد.
دادرس با اشاره ره اینکه آسمان امروز شهر رشت مرکز استان گیلان نیز صاف تا قسمتی ابری و در هنگام بامداد و شب با یخبندان هم راه است، اضافه کرد: طی روز افزایش دما، کاهش افزایش ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.
وی افزود: دمای هوای رشت نیز هم اکنون ۱۳ درجه سانتیگراد و بیشینه رطوبت نیز ۹۸ درصد است.


منبع:

1399/12/09
23:38:33
0.0 / 5
1235
تگهای خبر: برف , دریا , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا