رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می كند

اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می كند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از آرمان های اصلی انقلاب دانست و اظهار داشت: اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع می کند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری بامداد پنجشنبه در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با اعلان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی بزرگترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم منحوس صهیونیستی یکی از با اهمیت ترین حامیان خودرا در منطقه از دست داد.
وی با اشاره به اینکه حذف اسرائیل از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی ایران اعلام شد، اظهار نمود: انقلاب اسلامی ایران خون تازه ای را در رگ های مقاومت فلسطین جاری کرد.
حجت الاسلام اشجری، پیروزی انقلاب را سبب ظهور و بروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و سایر کشورهای عربی دانست و اشاره کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسلمانان جهان فهمیدند که برای رهایی از بند استکبار جهانی نیازی به تکیه بر دولت های خود فروخته عربی و درخواست کمک از مجامع بین المللی نیست بلکه باید با توکل بر خداوند و تکیه بر اعتقادات عمیق اسلامی و پرورش جوانان مجاهد با دولت های غاصب و فاسد مبارزه کنند تا به آرمان والای آزادی برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اعلان اینکه گناه بزرگ سازش و نرمال سازی روابط برخی کشورهای عربی همچون امارات، بحرین و سودان با رژیم دژخیم و غاصب صهیونیستی و چشم بستن بر جنایات آنان مقابل ملت مسلمان فلسطین، خیانتی بزرگ به آرمان مقدس فلسطین است، بیان کرد: اینطور تحرکات همچون تضعیف مقاومت اسلامی، خاموش کردن فریاد عدالت خواهی ملت فلسطین و مشروعیت بخشیدن به رژیم خودکامه و استکباری اسرائیل را دنبال می کند.
وی با اعلان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران و بشارت مقام معظم رهبری دوران انزوا و افول رژیم کودک کش صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهان خوار شروع شده است، اظهار داشت: با اتحاد مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت اسلامی پیروزی و نابودی کامل اسرائیل نزدیک است.
حجت الاسلام اشجری، روز جهانی قدس را نماد استکبارستیزی مردم مسلمان ایران و آزادی خواهان جهان دانست و اظهار نمود: هر ساله مردم جهان با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت با آرمان والای امام خمینی (ره)، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند و حمایت همه جانبه و علنی خودرا از مظلومان جهان و انزجار عمیق خویش را از زورگویان شیطان صفت دنیا به نمایش می گذارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: دستان پلید و ناپاک اسرائیل در بعضی تحرکات مقابل انقلاب اسلامی همچون ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، ترور دانشمندان هسته ای و همین طور اقدامات خرابکارانه در تأسیسات هسته ای مشهود است.
برگزاری برنامه های روز جهانی قدس سلامت محور و با رعایت دستور العمل های بهداشتی
اشجری اشاره کرد: اینطور جنایات استکبار جهانی در زمان مناسب قاطعانه و به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد و جوانان مجاهد و غیور میهن اسلامی دستان شیطانی صهیونیسم بین الملل و هر قدرت استکباری را که بخواهد در مقابل مطالبات حقه ملت مسلمان ایران بایستد قطع خواهند نمود.
وی شعار روز جهانی قدس سال جاری را «آزادی قدس نزدیک است» اعلام نمود و اظهار داشت: باتوجه به موج جدید بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، روز جهانی قدس امسال حتی به شکل کاروان خودرویی در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نمی گردد و همه برنامه های بزرگداشت روز جهانی قدس سلامت محور و با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام خواهد شد.
حجت الاسلام اشجری با اعلان اینکه مراسم استانی روز جهانی قدس با سخنرانی آیت الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی دوده (ع) برگزار می شود، افزود: این مراسم ساعت ۲۱: ۳۰ پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه بصورت نمادین در یکی از مساجد شهر رشت همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) انجام خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اضافه کرد: توزیع بسته های کمک مؤمنانه، تولید محتوا و انتشار گسترده یادداشت، تحلیل، پوستر، کاریکاتور، عکس نوشته، موشن گرافی، فیلم کوتاه، نماهنگ، استوری و…، ایجاد نمادهای بصری در سطح شهرها همچون دیوارنگاری، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین بزرگ شهرها، بهره مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه های بسیج و سازمان های مردم نهاد، بهره مندی از رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برگزاری وبینارهای تخصصی، برگزاری کارگاه ها، مسابقات و نمایشگاه های آنلاین فرهنگی و هنری، برگزاری عصر شعر، فضاسازی و تبلیغات شهری، تولید و پخش برنامه های متنوع تلویزیونی و رادیویی و… تعدادی از برنامه های بزرگداشت روز جهانی قدس در استان گیلان خواهد بود.

1400/02/09
20:29:22
0.0 / 5
980
تگهای خبر: تبلیغات , تور , تولید , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا