سرپرست فرمانداری رشت:

۳۰۰۰ دانش آموز رشتی واکسن کرونا دریافت نکرده اند

۳۰۰۰ دانش آموز رشتی واکسن کرونا دریافت نکرده اند

به گزارش بیا شمال سرپرست فرمانداری رشت ضمن اشاره به این که سه هزار دانش آموز رشتی هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند، اظهار داشت: اقدامات لازم برای تزریق واکسن به این افراد باید صورت گیرد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حمید رضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت کرونا رشت ضمن اشاره به شناسایی مواردی از سویه جدید کرونا اومیکرون در کشورها، اظهار نمود: تزریق واکسن بخصوص دُز سوم آن لازم و ضروری می باشد.
وی با تاکید بر این که تعطیلی برخی پایگاه های واکسیناسیون در این شرایط توجیه ای ندارد، اظهار داشت: باید مراکز شبانه روزی با عنایت به لزوم تسریع در تزریق دُز سوم باردیگر بازگشایی شود.
سرپرست فرمانداری رشت در ادامه ضمن اشاره به اجرای مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت کرونا در بخش اصناف، اضافه کرد: نظارت بر اجرای درست دستور العمل ها در اصناف بخصوص تالارها، فروشگاه های بزرگ اماکن ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر این که با واحدهای صنفی متخلف برخورد می شود، افزود: درحال مجموع بستری های کرونایی در شهرستان رشت ۶۹ نفر بوده و روزانه هم ۲۴ بیمار جدید پذیرش می شوند.
امام پناهی همینطور به وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان رشت هم اشاره و با اشاره به اینکه بیشتر از ۸۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست و بیشتر از ۸۲ درصد هم هر دُز دو را تزریق کرده اند، اضافه کرد: ۹ درصد جمعیت شهرستان رشت هم دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی ضمن اشاره به فعالیت ۲۰۵ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان رشت، اظهار داشت: از این تعداد ۱۷۶ پایگاه در مراکز روستایی فعال می باشند.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه در جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم بیشتر از ۸۷ درصد دُز اول و ۷۵ درصد هم دُز دوم را تزریق کرده اند، افزود: سه هزار نفر دانش آموز واکسن نزده در شهرستان رشت داریم که این تعداد شناسایی شده اند و باید اقدامات لازم برای تزریق واکسن به آنها صورت گیرد.
وی همینطور به شناسایی پنج هزار و ۵۰۰ نوجوان که جز فهرست دانش آموزان نیستند هم اشاره نمود و اظهار داشت: با همراهی بهزیستی و کمیته امداد در مورد سلامتی و واکسیناسیون این افراد هم اقدام گردد.
امام پناهی در ادامه با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۰۰ هزار دُز به مسافران تزریق شده است.


منبع:

1400/10/07
11:14:17
0.0 / 5
884
تگهای خبر: تور , دریا , روستا , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا