دبیر كانون خدمت رضوی آمل:

۱۲۵۰ زائر اولی آملی به مشهد الرضا (ع) اعزام شدند

۱۲۵۰ زائر اولی آملی به مشهد الرضا (ع) اعزام شدند

دبیر کانون خدمت رضوی آمل از تشرف هزار و 250 زائر اولی به مشهد الرضا (ع) پیش از شیوع ویروس کرونا آگاهی داد و اظهار داشت: حالا نیز 120 نفر در نوبت اعزام هستند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد کوهستانی بعدازظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران گفت، این زمین در رضوان ۶۰ در بلوار امام رضا (ع) آمل واقع شده که حدود ۲۰۰ متر آن برای ساختمان اداری وخدمات رفاهی بیت الرضا (ع) ساخته خواهد شد و هزارمتر دیگر نیز برای ایجاد پارک عمومی جهت استفاده شهروندان و ساخت المان امام رضا (ع) اخصاص داده خواهد شد.
وی همچنین، به افتتاح دو کانون خدمت رضوی همزمان با دهه کرامت دراین شهرستان اشاره نمود وافزود: این کانون ها در تکیه اسک و رضوان ۳۱ واقع شده وپس ازافتتاح، به شهروندان این مناطق خدمات رسانی خواهدنمود.
دبیر کانون خدمت رضوی آمل با اعلان اینکه در حال حاضر ۱۹ کانون موضوعی دراین شهرستان بصورت تخصصی فعالیت دارند، تصریح کرد، علاوه براین ۳۵ کانون درسطح محلات نیز خدمات تخصصی کانون های ۱۹ گانه را دربخش های مختلف به مردم ارائه می کنند.
کوهستانی با اعلان اینکه تا قبل از شیوع بیماری کرونا هزار و۲۵۰ شهروند آملی بعنوان زائر اولی به مشهد مقدس و زیارت امام هشتم مشرف شدند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز ۱۲۰ نفر از افرادی که به سبب شرایط بد مالی موفق به سفر معنوی مشهد مقدس نشده بودند، در نوبت اعزام هستند که با فراهم شدن شرایط از طرف زائرسرای حضرت، این سفر صورت خواهد گرفت.
توزیع ۸۰ سری جهیزیه نوعروسان در آمل
وی اضافه کرد: به مناسب دهه کرامت تعداد ۸۰ سری جهیزیه با مشارکت شبکه نیکوکاری شهرستان و کانون خدمت رضوی آمل به تدریج در طول این دهه میان افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.
دبیر کانون خدمت رضوی آمل با اشاره به این که هزار و۵۰ نفر از افراد دراین شهرستان زیرپوشش این کانون واز خدمات حمایتی آن بهره مند می شوند، اضافه کرد: به سبب شرایط سخت اقتصادی تعداد کمی از آنها حتی زیرپوشش هیچ نهادی حمایتی برخوردار نیستند و توسط این کانون حمایت می شوند.
کوهستانی همین طور با اعلان اینکه برنامه های زیادی توسط کانون خدمت رضوی آمل و نهادهای فرهنگی ازجمله اداره اوقاف وامورخیریه، شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل پیش بینی شده است، گفت، چندین جشن بزرگ ویژه ولادت حضرت معصومه ونیز امام رضا (ع) درسطح شهرستان پیش بینی شده که با همکاری این نهادی فرهنگی ومردم انجام می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، توزیع نان صلواتی دربرخی نانوایی های آمل، توزیع حدود ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان، محف کرسی تلاوت رضوی و حضور خادمان امام رضا (ع) با پرچم متبرک در اماکن عمومی شهرستان، اهتزاز پرچم متبرک امام رضا (ع) در میدان قائم (عج)، نورافشانی آسمان آمل ازمهمترین برنامه های دهه کرامت درشهرستان آمل است.

1401/03/10
16:52:42
0.0 / 5
473
تگهای خبر: افتتاح , خدمات , زمین , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا