معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران در شرق

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران در شرق

بیا شمال: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل راه اندازی آرامستان جدید تهران در شرق آگاهی داد.



به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، حسین نظری در آیین بهره برداری از چهار بازار میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار داشت: در عرصه راه اندازی بازارهای میوه و تره بار هر تعداد که آماده می شود تحویل شهروندان تهرانی می دهیم تا روند خدمت رسانی سرعت بگیرد. امروز در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار چهار بازار میوه و تره بار در مناطق 11، 9، 6 و 22 به بهره برداری می رسد تا از این پس در روند خدمت رسانی به شهروندان تهرانی قرار بگیرند. تا انتهای سال جاری نیز 40 بازار میوه و تره بار دیگر راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تلاش می نماییم در نقاطی که محیط اجازه می دهد این بازارها با معماری ایرانی اسلامی اجرا شود. همین طور کیفیت و توجه به آنرا در دستورکار قرار دادیم و شیوه برخورد نیز با مشتریان اساسا بهبود پیدا خواهدنمود. بدین سان کیفیت محصولات و تکریم شهروندان در میادین میوه و تره بار در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: برای راه اندازی بازارهای میوه و تره بار نیازسنجی به انجام می رسد و بعد از مشخص شدن زمین مکان مورد نظر بوسیله شهرداری منطقه برای راه اندازی میوه و تره بار در نظر گرفته می شود.

نظری در پاسخ به سوالی درباب روند تکمیل رود دره فرحزاد اظهار داشت: چند موضوع مهم درباب این پروژه وجود دارد. ابتدا باید اعلام نماییم که در حال حاضر موضوع تجمع معتادان متجاهر و انباشت زباله ها در این محدوده بطور کامل حل شده اما برخی املاک بصورت معارض در راه این پروژه حدود 12 سال بود که وجود داشت اما با تمهیداتی که اندیشیده شد، جلسه ای با مالکین گذاشتیم و پرداخت ها انجام شد و امیدواریم در شش ماه نخست سال جاری فاز نخست این پروژه به بهره برداری برسد.

وی درباره ی نقطه یابی آرامستان های جدید شهر تهران نیز اظهار داشت: نقطه یابی ها انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریباً توافق نهایی آن حاصل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری درباب زباله سوز شهر تهران نیز اظهار داشت: مشاور ذی صلاح را گرفته ایم و طرح درحال بررسی است. مشاور باید تعیین کند که شرکت چینی صلاحیت کامل دارد یا خیر. البته هنوز به قرارداد نرسیده ایم و در راه انعقاد قرارداد هستیم.

نظری در بخش دیگری از صحبت های خود به درگذشت خبرنگار حوزه شهری حسین تبریزی اشاره نمود و اضافه کرد: زنده یاد تبریزی در عرصه شهری خبرنگار فعالی بود که درگذشت وی را به همه خبرنگاران حوزه شهری تسلیت می گویم.





منبع:

1403/02/22
14:31:40
0.0 / 5
338
تگهای خبر: احداث , بهره برداری , تور , خدمات
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا