استاندار گیلان :

نقش ائمه جمعه در فرهنگ سازی و حل مشكلات غیرقابل انكار است

نقش ائمه جمعه در فرهنگ سازی و حل مشكلات غیرقابل انكار است

بیا شمال: آستانه اشرفیه -استاندار گیلان با اشاره به جایگاه خاص ائمه جمعه در سطح جامعه، اظهار داشت: نقش ائمه جمعه در فرهنگ سازی، حل مشكلات و زمینه سازی اقدامات توسعه ای غیرقابل انكار است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مصطفی سالاری در گردهمایی ائمه جمعه كه ظهر سه شنبه در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار نمود: ائمه جمعه نقش تأثیرگذاری در حوزه ها و مناطق مختلف ایفا می كنند.
وی با اشاره به اینكه جذب سرمایه گذار برای رونق و توسعه گیلان و رفع مسأله اقتصادی مهم ترین نیاز استان است، اضافه كرد: همه مسئولان همچون ائمه جمعه باید در جهت تولید فضای مساعد به منظور حضور و فعالیت سرمایه گذاران در سطح استان همكاری و تعامل كنند.
استاندار گیلان با اشاره به برخورد قاطع با مفسدان در سطح استان، اظهار داشت: بعنوان نماینده عالی دولت در استان گیلان كوچكترین فساد در كار مدیران را تحمل نكرده و بدون هیچ گونه هیاهو و جنجالی با آنها برخورد قاطع می كنم.
وی بر ضرورت اتخاذ تصمیمات عالمانه و مدبرانه در مسیر مبارزه با فساد از جانب دستگاه های نظارتی و قضایی تاكید و خاطرنشان كرد: آمادگی هرگونه همكاری در زمینه ی مبارزه با فساد را داریم.
سالاری در ادامه به شناسایی ۴۸ ظرفیت در حوزه های كشاورزی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گیلان با همكاری مدیران و كارشناسان خبرداد و تصریح كرد: با طراحی برنامه های راهبردی مناسب بزودی اجرای آن را آغاز می كنیم.
وی همینطور به جایگاه نماز جمعه و ائمه جمعه در سطح جامعه اشاره كرد و یادآورشد: ائمه جمعه نقش بسزایی در فرهنگ سازی جامعه و زمینه سازی اقدامات توسعه ای دارند.
استاندار گیلان ادامه داد: ائمه جمعه بعنوان زبان مردم درخواست ها و مشكلات آنان را به مسئولان منعكس می كنند كه بعنوان یك فرصت در خدمت رسانی به مردم به حساب می آید.
وی با اشاره به اینكه پیوند میان مسئولان، مردم و ائمه جمعه فرصتی برای حل مشكلات است، اظهار نمود: رفع مشكل اشتغال، صرفاً كار دولت نیست و ائمه جمعه می توانند در كاهش صدمه های این حوزه تأثیرگذار باشد.

1396/09/22
00:43:16
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا