از امروز ؛

ثبت نام از دانشگاهیان علاقه مند برای سفر به عتبات عالیات شروع شد

ثبت نام از دانشگاهیان علاقه مند برای سفر به عتبات عالیات شروع شد

بیا شمال: رشت-نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی گیلان از آغاز ثبت نام دانشگاهیان برای سفر به عتبات عالیات خبرداد و اظهار داشت: مهلت ثبت نام در سایت « لبیك» از امروز تا ۵ دی ماه است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حجت اسلام امیر چهری بامداد شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، اظهار نمود: ۲۵ آذرماه تا ۵ دی ماه مهلت ثبت نام از دانشگاهیان علاقه مند برای حضور در این اعزام است.
وی با افزایش سهمیه دانشگاه علوم پزشكی به هفت دوره برای امسال اشاره كرد و ضمن تشكر و قدردانی از سازمان نظام وظیفه جهت همكاری و تعامل با ستاد عمره و عتبات دانشگاه علوم پزشكی گیلان در اعزام دانشجویان مشمول نظام وظیفه، اظهار داشت: با هماهنگی این سازمان و بسیج دانشجویی در روزهای اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) حدود ۶۵۰ نفر از دانشجویان به عتبات عالیات اعزام شدند.
نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی گیلان در ادامه تاریخ اعزام به عتبات عالیات را شش دوره عنوان و تصریح كرد: نخستین پرواز هوایی از رشت به عتبات در تاریخ سوم بهمن ماه ۹۶ و تاریخ های بعدی به ترتیب اول اسفند، ۲۲ اسفند، ۱۴ فروردین، ۲۶ فروردین وهمچنین آخرین اعزام این دوره در ششم اردیبهشت سال ۹۷ انجام می گردد.
وی همینطور با اشاره به هزینه این سفر معنوی، خاطرنشان كرد: برای سفر زمینی به عتبات یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هزینه سفر هوایی یك میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
به گفته این مسئول با هماهنگی ستاد عتبات دانشگاه علوم پزشكی گیلان با بانك ملت، یك میلیون تومان از هزینه سفر به عتبات به صورت وام قرض الحسنه پرداخت می گردد كه این میزان در سفر هوایی یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
حجت الاسلام چهری با اشاره به اینكه ثبت نام در سایت لبیك انجام شده و تاریخ قرعه كشی آن ۹ دی ماه است، اظهار داشت: به علت استقبال بسیار بالای دانشگاهیان، از داوطلبان تقاضا می گردد كه با ورود به سایت لبیك حتما دو تاریخ را برای اعزام انتخاب كنند.
وی با اشاره به اینكه در هر سال دو دوره اعزام به عتبات عالیات انجام می شود، اضافه كرد: ظرفیت سفر هوایی در هر دوره ۳۰ نفر و سفر زمینی ۳۸ نفر است.
نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی گیلان یادآورشد: در نخستین دوره اعزام به عتبات در هفدهمین برنامه سفر به عتبات توسط نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشكی گیلان بیش از ۱۶۰ نفر برای زیارت به این سفر معنوی اعزام شدند.

1396/09/25
13:34:04
5.0 / 5
4395
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا