شهردار آستارا:

آستارا بعنوان پایلوت اجرای طرح شهر الكترونیك معرفی می گردد

آستارا بعنوان پایلوت اجرای طرح شهر الكترونیك معرفی می گردد

بیا شمال: آستارا- شهردار آستارا با اشاره به آماده سازی زیرساخت ها برای تولید شهر الكترونیك در این شهر، اظهار داشت: شهر آستارا بعنوان پایلوت اجرای این طرح در سطح استان گیلان معرفی می گردد.



جواد معیتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه شهرداری آستارا به سختی حقوق پرسنل خویش را پرداخت می كند، اظهار نمود: ماهانه یك میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل، بیمه تامین اجتماعی، دارایی و همینطور پرداخت های جاری توسط شهرداری آستارا هزینه می گردد و در مجموع این شهرداری به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد و به سختی خویش را سرپا نگه می دارد.
وی با اشاره به اینكه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برای تولید یك درآمد پایدار در دستور كار است، اظهار داشت: شهرداری آستارا برنامه ریزی لازم را برای گسترش زیر ساخت های اقتصاد دریا محور با خرید یك كشتی و بهره گیری از ظرفیت بندر آستارا و احیای ظرفیت گردشگری دریایی در این شهر توریست پذیر و مرزی كشور شروع كرده است.
شهردار آستارا از آماده شدن بسترها و زیر ساخت های لازم برای تولید شهر الكترونیك اطلاع داد و اظهار نمود: در نشست های مختلفی كه با مدیر عامل شركت مخابرات استان گیلان داشتیم، شهر آستارا بعنوان پایلوت در حوزه شهر الكترونیك در سطح استان گیلان معرفی خواهد شد و این طرح مزایای خوبی برای آستارا دنبال دارد.
معیتی احداث استخر سرپوشیده و اجرای فاز نخست پیاده راه فرهنگی درخیابان ملت به سمت بازار بزرگ ساحلی و دعوت از سرمایه گذار جهت احداث كشتارگاه صنعتی را همچون برنامه های در دست اقدام شهرداری آستارا عنوان نمود و اضافه كرد: با اجرای طرح های خدماتی و گردشگری فرصت های اشتغال زایی در آستارا تولید می گردد.
شهردار آستارا با اشاره به اینكه شهرداری آستارا سال قبل رتبه نخست طرح تفكیك پسماند خشك از مبدا را در میان شهرهای استان گیلان كسب كرد، اظهار داشت: مردم آستارا همكاری خوبی با فعالیت دو ساله مجری طرح تفكیك زباله از مبدا در این شهر دارند و در این زمینه به هشت هزار خانواده و پنج هزار دانش آموز آموزش ها و اطلاعات لازم داده شده است و توانسته ایم ۸۰ درصد مشاركت های مردمی را در این زمینه جلب نماییم.
معیتی خواهان برخورد جدی دستگاه های نظارتی و نیروی انتظامی با كارگاه های غیر مجاز تفكیك ضایعات و همینطور برخورد با افرادی شد كه به صورت سرگردان در سطح شهر آستارا مشغول خرید ضایعات هستند و اظهار نمود: متاسفانه این افراد به بهانه اشتغال در این زمینه، از استان همجوار وارد شهر آستارا شده و با این نام مشغول سرقت و فروش مواد مخدر می شوند.
وی خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی در ایستگاه بازرسی قلعه آستارا از ورود فعالان خرید ضایعات به داخل شهر جلوگیری كند.
شهردار آستارا اجرای طرح گردشگری تالاب استیل را خاطرنشان كرد و اظهار داشت: با رعایت مسائل زیست محیطی و دریافت مجوز از سازمان های دولتی مربوطه نسبت به اجرای طرح های گردشگری درحاشیه این تالاب اقدام خواهد شد.

1396/10/01
13:51:04
5.0 / 5
4641
تگهای خبر: دریا , زمین , گردشگری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا