سرمربی گسترش فولاد تبریز:

وضعیت بد چمن ورزشگاه، فشار سپیدرود سبب عقب نشینی در نیمه دوم شد

وضعیت بد چمن ورزشگاه، فشار سپیدرود سبب عقب نشینی در نیمه دوم شد

بیا شمال: رشت - سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت و فشار سپیدرود در نیمه دوم دیدار، اظهار داشت: فشار سپیدرود سبب عقب نشینی درنیمه دوم و بی اثر بودن تعویض ها شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، فیروز كریمی در كنفرانس خبری پس از دیدار با سپیدرود رشت در هفته هجدهم لیگ برتر با اشاره به مشاهده دو نیمه متفاوت در این دیدار، اظهار نمود: نیمه اول این بازی از آن تیم گسترش و نیمه دوم در دست تیم سپیدرود بود.
وی با اشاره به اینكه این مسابقه می توانست گل های بیشتری داشته باشد، اضافه كرد: تیم گسترش فولاد امروز خوش شانس بود كه توانست پیروز از این میدان خارج شود.
سرمربی گسترش فولاد تبریز به وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل رشت اشاره نمود و اظهار داشت: تیم گسترش آشنایی با بازی در چنین زمین های ندارد این در شرایطی است كه زمین چمن گسترش در تبریز حتی از كیفیت چمن آزادی هم بالاتر است.
كریمی با اشاره به اینكه فشار سپیدرود ما را به عقب نشینی وا داشت، خاطرنشان كرد: تعویض ها و تاكتیك های مانیز بنابراین تحت تاثیر فشار سپیدرود بود.
وی با اشاره به در دست داشتن توپ و میدان در نیمه دوم از جانب بازیكنان سپیدرود، ادامه داد: معتقدم كه تیم سپیدرود با این نوع فوتبال حرف های زیادی برای گفتن دارد.
سرمربی گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینكه در این دیدار دو بازیكن ۱۷ و ۱۸ ساله هم میدان داده شد، تصریح كرد: بضاعت تیم گسترش همین است و به دلیل كمبود و محرومیت و مصدومیت بازیكنان، دستمان بسته است.
او همینطور به حركات ناشایست «معبودی» بازیكن تیم گسترش و تحریك تماشاگران هم اشاره نمود و اظهار داشت: بطور قطع شخصا با این بازیكن برخورد انضباطی خواهد شد.

1396/10/16
18:32:38
5.0 / 5
4492
تگهای خبر: زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا