امام جمعه موقت رشت تأكید كرد:

مسئولان در جهت حل مشكلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند

مسئولان در جهت حل مشكلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند

بیا شمال: رشت-امام جمعه موقت رشت با اشاره به وجود مشكلات اقتصادی، معیشتی و بیكاری در سطح جامعه برلزوم اهتمام ویژه مسئولان برای رسیدگی به مطالبات بحق مردم تاكید كرد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه نفتكش سانچی و همینطور سالگرد حادثه ساختمان پلاسكو تهران، اظهار نمود: از خداوند متعال برای خانواده جانباختگان حادثه نفتكش سانچی طلب صبر مسئلت داریم.
وی در ادامه با اشاره به حوادث هفته های گذشته در بعضی نقاط كشور و آشوب و اغتشاشات، آن را سوءاستفاده دشمنان نظام مقدس اسلامی از حقوق بحق مردم برشمرد و اضافه كرد: بهترین شیوه برای پیشگیری از بروز فتنه و اغتشاش، صدمه شناسی زمینه ها و شیوه های بروز فتنه است.
لزوم صدمه شناسی فتنه برای ممانعت از بروز دوباره آن
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینكه برای شناسایی صدمه ها و پیشگیری از بروز هرگونه فتنه نقش و رسالت مسئولان بسیار مهم و حیاتی است، اظهار داشت: با بررسی فتنه اخیر عوامل مختلفتی در بروز آن سهیم بوده است.
وی تصریح كرد: اوضاع معیشتی، وضعیت اقتصادی و بیكاری و همینطور گزارش دروغ از جانب بعضی از مسئولان به مردم، همینطور افزایش حامل های انرژی و كشمكش های سیاسی میان مسئولان و نبود مدیریت درست در فضای مجازی همچون مهم ترین عوامل تولید فتنه اخیر در كشور بوده است.
حجت اسلام شفیع زاده در ادامه خاطرنشان كرد: هر زمان كه زمینه بروز فتنه و آشوب در جامعه ای فراهم گردد دشمنان و عوامل فتنه از آن به نفع خود و برای رسیدن به اهداف خود استفاده و در شعله ور شدن آن نقش آفرین هستند.
وی همینطور به بیانات مقام معظم رهبری درباره اتفاقات هفته های گذشته هم اشاره و تاكید كرد: به فرموده ایشان حوادث اخیر تقابل ملت با ضد ملت و اسلام با ضد اسلام بود.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینكه به رغم آثار مخربی كه هر فتنه می تواند به دنبال داشته باشد ولی در آن سوی مزیت های هم با خود دارد، خاطرنشان كرد: یكی از مهم ترین مزایا فتنه برداشتن نقاب از چهره منافقان داخلی همانند فتنه سال ۸۸ است.
غیرقابل مذاكره بودن مسائل ایران
وی با تاكید به مسئولان برای توجه و اهتمام ویژه برای رسیدگی به مطالبات عمومی در حوزه اقتصاد و معیشت، ادامه داد: بهترین راه پیشگیری از بروز فتنه و اغتشاش رسیدگی به مشكلات جامعه و جداكردن خط آحاد ملت با منافقان وعمال و فریب خوردگان دشمن است.
حجت الاسلام شفیع زاده به نقش عوامل خارجی در تشدید و تحریك مردم و تولید نارضایتی در سطح جامعه هم اشاره نمود و اضافه كرد: پیش از بروز اغتشاشات مردم به دنبال حقوق بحق خود كه همان رسیدگی به مشكلات اقتصادی و معیشتی و تولید اشتغال برای جوانان بودند ولی برخی فریب خوردگان داخلی، عمال استكبار جهانی و عناصر خارجی از این حضور مردم برای تولید اغتشاش و آشوب بهره بردند.
وی با اشاره به برخورد قاطع با اغتشاش گران و عوامل فتنه، اظهار داشت: مسئولان هم باید به مطالبات مورد توجه و در جهت رسیدگی به آنها اقدام نمایند.
امام جمعه موقت رشت بیكاری در سطح جامعه را یكی از مهم ترین دغدغه های مردم برشمرد و یادآورشد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید موجبات آرامش در جامعه را فراهم نمایند.
حجت الاسلام شفیع زاده در ادامه به سخنان روزهای گذشته ترامپ هم اشاره و خاطرنشان كرد: با قاطعیت به رئیس جمهوری آمریكا و هم پیمانانش می گویم دیگر هیچ كدام از مسائل ایران قابل مذاكره نیست.
وی با محكوم كردن ادعاهای مضحك رئیس جمهور آمریكا، تاكید كرد: جمهوری اسلامی یك بار برای تفهیم افكار عمومی جهان حاضر شد در مورد مسایل هسته ای با گروه۱+۵ مذاكره كند كه حاصل آن برجام بی ثمر برای ایران شد و از این پس در هیچ زمینه ای فشار و تحمیل دنیای استكبار را نمی پذیرد.

1396/10/29
18:34:24
5.0 / 5
5006
تگهای خبر: حادثه , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا