استاندار گیلان :

بهره گیری از فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ نماز ضروری می باشد

بهره گیری از فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ نماز ضروری می باشد

بیا شمال: رشت- استاندار گیلان با تاكید برضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز، اظهار داشت: باید جهت استفاده مطلوب از این فضا برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.



به گزارش به خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در سومین جلسه ستاد استانی نماز كه در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار نمود: محوریت این جلسه مبحث نماز و فضای مجازی است.
وی با تاكید برلزوم بهره گیری از فضای مجازی با استفاده از جامعه هدف گسترده ای كه از آن استفاده می نمایند در جهت اشاعه فرهنگ نماز، اضافه كرد: باید جهت استفاده مطلوب از فضای مجازی و در جهت ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در این فضا برنامه ریزی دقیقی از جانب مسئولان امر صورت گیرد.
استاندار گیلان با اشاره به اینكه برپایی نماز از الزامات و واجبات دینی است، اظهار داشت: باید علاوه بر ترویج برپایی نماز در سطح جامعه بخصوص در بین نسل جوان بسترسازی مناسبی برای تبیین اهداف و پیام نماز اعم از معنویت، راستگویی و عدم غیبت و سایر موارد هم گام برداشته شود.
وی به وظیفه مسئولان در حوزه های مختلفی اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی هم اشاره و تصریح كرد: اگر در جهت انجام این وظیفه از جانب مسئولان كوتاهی صورت گیرد به مثابه این بوده كه نتوانسته ایم امانت دار خوبی باشیم.
سالاری در ادامه بر ضرورت توجه به زیرساخت ها و تولید امكانات لازم در جهت برپایی نماز هم اشاره و خاطرنشان كرد: اینكه مكان نمازگزار غصبی نباشد بسیار حائز اهمیت است.
وی برپایی نماز و اشاعه فرهنگی اسلامی و اجرای آموزه های دینی در سطح جامعه را سبب كاهش معضلات و صدمه های اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: اگر مقدمات مورد نظر در جهت برپایی نماز رعایت نشود به اهداف و فلسفه وجودی این فریضه خدشه وارد می گردد.
استاندار گیلان با اشاره به برگزاری این همایش هدف از آن را ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه اعلام نمود و اظهار داشت: مسئولان باید تلاش كنند كه اقدامات آنها در این زمینه در جهت تبلیغ مطلوبی برای روح و محتوای نماز باشد.
به گفته این مسئول یكی از مهم ترین انتظارات مردم از مسئولان حفظ و رعایت دین و آموزه های دینی در شئونات و مناسبات اداری است كه باید در این زمینه به درستی عمل نماییم.

1396/11/05
13:44:47
5.0 / 5
4437
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا