رئیس هیئت بوكس گیلان خبرداد؛

حضور۳ بوكسور نونهالان گیلانی در رقابت های قهرمانی كشور در گلستان

حضور۳ بوكسور نونهالان گیلانی در رقابت های قهرمانی كشور در گلستان

بیا شمال: رشت- رئیس هیئت بوكس گیلان با اشاره به برگزاری رقابت های بوكس قهرمانی كشور در رده سنی نونهالان در استان گلستان از حضور سه بوكسور گیلانی در این رقابت ها خبرداد.



امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: رقابت های بوكس نونهالان قهرمانی كشور از روز گذشته (چهارشنبه) در شهرستان گالیكش استان گلستان شروع شد.
وی با اشاره به حضور ۹۷ بوكسور نونهالان از سراسر كشور در این رقابت ها، اضافه كرد: از استان گیلان هم سه بوكسور نونهالان در این رقابت ها حاضر هستند.
رئیس هئیت بوكس گیلان ماهان خروجی، امیرضا اسكندری و اكبر یونسی نفرات اعزام شده به این رقابت عنوان نمود و اظهار داشت: داود رضایی و رضا پران دوست هم به ترتیب بعنوان مربی و سرپرست این نفرات را همراهی می كنند.
وی در ادامه به نتایج روز نخست این رقابت ها هم اشاره و تصریح كرد: خوشبختانه دو بوكسور از سه بوكسور اعزامی استان گیلان در روز نخست این رقابت ها موفق به كسب پیروزی در برابر حریفان و راهیابی به فینال مسابقات شدند.
قاسمی پور یادآورشد: ماهان خروجی بوكسور وزن ۴۶كیلو گرم با پیروزی در برابر حریف خود از استان فارس و امیرضا اسكندری هم بوكسور وزن ۵۱ كیلوگرم با كسب پیروزی در برابر حریف اصفهانی به فینال این رقابت ها راه یافتند.
به گفته این مسئول اكبر یونسی دیگر بوكسور وزن ۴۲كیلوگرم گیلان هم با قبول شكست در برابر بوكسور استان میزبان از حضور در مسابقه فینال جام ماند.
وی با اشاره به اینكه فینال این رقابت ها امروز (پنج شنبه) در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان گالیكش استان گلستان برگزار می شود، اظهار نمود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و برپایی اردوهای تمرینی مناسب در خلال سال های اخیر در رده سنی نونهالان همیشه شاهد كسب موفقیت از جانب بوكسورهای گیلانی بوده ایم.

1396/12/10
17:11:14
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا