طرح عیدانه كتاب در گیلان اجرا شد

طرح عیدانه كتاب در گیلان اجرا شد

بیا شمال: رشت- طرح عیدانه كتاب به همت ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان به مناسبت تعطیلات نوروز اجرا شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، امسال هم همانند سال های گذشته دستگاه های فرهنگی استان گیلان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع در جهت ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی در طول ایام عید نوروز برای شهروندان گیلانی و مسافرین در رده های سنی مختلف كرده اند.
در همین راستا اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همینطور كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان این استان اقدام به اجرای دو طرح جداگانه با عنوان «عیدانه كتاب» با هدف نهادینه كردن فرهنگ كتاب و كتابخوانی در بین خانواده ها بخصوص كودكان، نوجوانان و جوانان و رونق كتابفروشی ها كرده اند.
طرح عیدانه كتاب اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ۲۴ كتابفروشی واز تاریخ ۲۲ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه اجرایی شده و ادامه دارد.
در این طرح كتاب های حوزه بزرگسال با ۲۰ درصد و كتاب های حوزه كودك و نوجوان هم با ۲۵ درصد تخفیف عرضه به علاقمندان عرضه می گردد.
علاقمندان به استفاده از این طرح در شهر رشت می توانند به كتابفروشی های «باقری»، «پاتوق كتاب»، «رستگار»، «كتاب رستگار»، «كتاب باران»، «كتابسرای دیبا»، «انتشارات جنگل جاودانه»، «انتشارات طاعتی»، «شهر كتاب»، «كتاب فرازمند»، «وارسته»، «ماه نو»، «مركز فرهنگی آسمان» و «مژده» و در سایر شهرهای استان هم كتابفروشی های «روشنا»، «قصر دانش قیصر»، «معلم» بندر انزلی، «نشر جامعه نگر» تالش، «ولیزاده» فومن، «بوستان كتاب»، «خانه كتاب»، «شهر كتاب» لاهیجان، «خاوری» و «شهر كتاب» لنگرود رجوع كنند.
همچنین گفتنی است در قالب طرح «عیدانه كتاب» كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان هم مركز فرهنگی هنری شماره یك كانون رشت تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ بامداد تا ۱۷ عصر فعال بوده و كتابخانه سیار روستایی شهرستان آستارا هم ۱۳ فروردین ماه همزمان با روز طبیعت در این شهر به عرضه خدمات فرهنگی اقدام می كند.

1397/01/07
13:53:18
5.0 / 5
4319
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا