فرماندار ویژه تنكابن:

ساخت سد ازارود در تنكابن الزامی است

ساخت سد ازارود در تنكابن الزامی است

بیا شمال: تنكابن - فرماندار ویژه تنكابن ساخت سد ازارود را برای حل مشكل كم آبی در شهرستان ضروری خواند.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سید امیر حسینی جو ظهر شنبه در اولین نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تاكید بر اهمیت ساخت سد ازارود، تصریح كرد: وضعیت نامناسب آب شرب در منطقه، لزوم تسریع در ساخت این سد را تشدید می كند. حسینی جو با اشاره به اینكه اگر بتوانیم خواسته های شخصی را تبدیل به خواسته های عمومی نماییم، شهرستان آبادی خواهیم داشت، اظهار داشت: عنوان پشتیبانی از كالای ایرانی، هدفی را دنبال می كند و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش كنند. وی با اشاره به برگزاری اولین نشست شورای اداری در بخش نشتا اضافه كرد: نگاه ما، نگاه توسعه محور در همه ی بخش ها ی شهرستان تنكابن است. حسینی جو با اشاره به صدمه های اجتماعی و تاثیر ان بروی خانواده ها، تصریح كرد: برای كاهش این صدمه ها استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی می تواند بسیار حایز اهمیت باشد. فرماندار ویژه تنكابن افزود: در بخش عمران به علت اینكه پروژه های نیمه كار در شهرستان زیاد است اولویت را برای پروژه های مهم و با پیشرفت فیزیكی بالا جهت تخصیص اعتبار تعیین كردیم. این مسئول درباره وضعیت بیمارستان فوق تخصصی نیمه كاره تنكابن هم گفت؛ بیمارستان فوق تخصصی یكی از نیازهای اساسی شهرستان تنكابن بوده و خدمات چهار گانه آن انجام شده و وزارت راه و شهرسازی باید در ساخت این بیمارستان شتاب بیشتری بگیرد. حسینی جو تسریع در ساخت راه تنكابن به الموت و تعیین تكلیف خانه كشتی با پیشرفت فیزیكی بالای ۸۰ درصد را بسیار مهم برشمرد و اضافه كرد: دستگاههای اجرایی در انجام وظایف خود كوشا بوده و به صورت كامل آن را اجرا كنند و كم كاری خویش را به دفتر فرماندار و امام جمعه نفرستند.

فرماندار ویژه تنكابن، صدمه شناسی در انجام پروژه ها را لازم دانست و درباره ی فضای مجازی اظهار داشت: احترام به قوانین از واجبات بوده و بنای دولت تدبیر و امید سانسور كردن نیست و در این فضای آزاد باید اخلاق و قانون رعایت شود.

وی با اشاره به اینكه باید تحقیق شود كه چرا برخی اخبار مورد توجه رسانه های معاند قرار می گیرد، تصریح كرد: دلیل این امر این است كه فضای بی اعتمادی در كشور افزایش یافته و مردم دروغ رسانه های معاند را باور كرده و راست را از درون كشور نمی پذیرند.

حسینی جو با اشاره به اینكه در جامعه ای زندگی می نماییم كه معاندین به شدت ایران را مورد هدف قرار داده اند، ادامه داد؛ شفاف سازی باید سرلوحه كار همه مدیران قرار بگیرد. وی با تاكید بر خرید كالای ایرانی از جانب ادارات و نهاد ها، اضافه كرد: ما بهترین مواد غذایی را در منطقه تولید می نماییم و باید تلاش نماییم در حوزه اقتصادی در شهرستان وضعیت مطلوب تری داشته باشیم.

1397/01/18
14:27:46
5.0 / 5
4624
تگهای خبر: آب
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا