مدیركل آموزش و پرورش مازندران:

مطالبات فرهنگیان مازندران تا آخر اردیبهشت پرداخت می گردد

مطالبات فرهنگیان مازندران تا آخر اردیبهشت پرداخت می گردد

بیا شمال: بهشهر- مدیركل آموزش و پرورش مازندران كم و ناچیز بودن حقوق فرهنگیان را از نگرانی ها برشمرد و اظهار داشت: مطالبات فرهنگیان تا آخر ماه پرداخت می گردد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، عسگری نیكزاد، شامگاه شنبه در همایش تجلیل از معلمان دوره ابتدایی شهرستان بهشهر در مجتمع هوتو اضافه كرد: آینده كشور ما در دستان مربیان و تربیت نسل آینده است و بنابراین باید برای داشتن نسلی فعال وپویا معلمان و فرهنگیان ویژه دیده شوند.
وی معلمان را عنصر پیشرفت و توسعه در هر جامعه ای دانست كه باعث بارور شدن توسعه می شوند و با بیان اینكه معلمان بانیان سعادت در جامعه هستند؛ تصریح كرد: نامگذاری روزی به نام معلم، اقدامی پرارزش برای گرامیداشت مقام معلم است.
نیكزاد بیان داشت: باید مسئولان و دست اندركاران امور جاری مملكت توجه خاص به نیازمندی ها و مشكلات آموزش و پرورش داشته باشند.
مدیركل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: برپایه آنچه به ما اعلام شده است؛ مرتبط با مطالبات فرهنگی، این مطالبات تا آخر اردیبهشت ماه پرداخت می گردد.
وی اضافه كرد: فرهنگیان از دوران ابتدایی دارای سختی كار هستند و سختی كار در دوران مختلف وجود دارد و برای توسعه كشور نیازمند معلمان توانمند هستیم و باید به سیستم آموزش و پرورش توجه ویژه اعمال شود.
نیكزاد اظهار داشت: حقوق معلمان و فرهنگیان بسیار كم است و دستگاههای دیگر دو و نیم برابر ما حقوق می گیرند و در بخش پاداش و حقوق و مزایا، شاید ۵ برابر ما پاداش دریافت می كنند و این از نگرانی های جامعه فرهنگیان است.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر هم در سخنانی تصریح كرد: توجه به جایگاه معلمان در جامعه در واقع توجه به آینده جامعه است و این مسئله نباید از نظر دور نگه داشته شود.
قربانعلی اصغری اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و توجه به جایگاه بلند و رفیع علم و دانش نشان دهنده ظرفیت بالای جوامع برای پذیرش دانش و احترام به جامعه علمی است كه باید سرلوحه كار همگان باشد.

1397/02/16
12:08:02
5.0 / 5
4347
تگهای خبر: مازندران
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا