در گفتگو با مهر عنوان شد:

آماده سازی ورزشگاه وطنی غیرممكن نیست، بازار نابرابر نقل و انتقال

آماده سازی ورزشگاه وطنی غیرممكن نیست، بازار نابرابر نقل و انتقال

بیا شمال: قائم شهر - مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی را برای شروع مسابقات از دغدغه ها بیان و عنوان كرد: آماده سازی ورزشگاه وطنی كار غیرممكنی نیست.


خبرگزاری مهر - گروه استان ها- یوسف قاسمی: نساجی مازندران بعد از ۲۴ سال توانست به لیگ برتر فوتبال كشور راه یابد ولی بااین وجود هواداران این تیم كه تا فصل گذشته آرزوی رسیدن به لیگ برتر را داشتند، هم اكنون عمده نگرانی شان آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی برای شروع لیگ و بسته شدن تیمی درخور نام این باشگاه است، بنابراین با علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به گفتگو نشستیم تا آخرین وضعیت باشگاه را از وی جویا شویم. چه خبر از باشگاه نساجی؟ ما كار خودمان را شروع كرده ایم و هم اكنون تنها مشكل باشگاه نساجی، استادیوم شهید وطنی قائم شهر است و آقای نكونام هم بعنوان نفر اول كادر فنی، بزرگ ترین مشكلش آماده نشدن ورزشگاه برای شروع مسابقات است زیرا در لیگ برتر همه باشگاه ها از تمام پتانسیلی كه دارند، استفاده می نمایند و واقعاً حیف است كه باشگاه نساجی نتواند از پتانسیل اصلی خود كه هوادارانش است، از هفته نخست بهره ببرد. فكر می كنید ورزشگاه شهید وطنی پیش از شروع مسابقات آماده شود؟ ببینید یك وقتی، زمان لازم برای رسیدن به خواسته تان را ندارید كه خب با آن كنار می آیید ولی با عنایت به زمانی كه داریم، آماده شدن استادیوم برای شروع مسابقات شدنی است اما با این وضعیتی كه می بینید و پیمانكاری كه در حال كار كردن است، چشم باشگاه نساجی از آماده شدن ورزشگاه آب نمی خورد. بنابراین از استاندار كه همیشه كمك حال باشگاه نساجی بوده اند، خواهش می نماییم كه شخصاً به این مورد ورود كنند و خواسته به حق مردم مازندران را همان گونه كه در روز جشن صعود قول داده اند، محقق كنند زیرا ما اعتقادداریم با دستور و تاكید ایشان این كار صورت خواهد گرفت و بزرگ ترین معضل باشگاه كه آماده نشدن ورزشگاه است حل می گردد.

در صورت حاضر نشدن استادیوم شهید وطنی، مسابقات را در كجا برگزار می كنید؟ ببینید در لیگ برتر حتی یك هفته هم خیلی اهمیت دارد زیرا همان گونه كه تابحال دیده اید، در انتها فصل تیم ها با یك امتیاز یا یك گل اختلاف سقوط می كنند یا قهرمان می شوند، بزرگ ترین نگرانی باشگاه نساجی و آقای نكونام آماده نشدن ورزشگاه در هفته نخست لیگ است زیرا رقم خوردن چنین اتفاقی بزرگ ترین ضربه را به بدنه باشگاه نساجی خواهد زد.

اگر ورزشگاه آماده نشود، بازی ها در ورزشگاهی در استان مازندران برگزار می گردد یا طبق شنیده ها به تختی تهران منتقل خواهد شد؟ ببینید شاید باورتان نشود ولی باشگاه نساجی به آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی از هفته نخست لیگ حتی فكر هم نمی كند.

ولی به هرحال با شرایط موجود، به نظر ورزشگاه شهید وطنی آماده نمی شود؟ ما از آقای استاندار درخواست وقت كرده ایم تا به اتفاق مالك باشگاه و روسای هیئت فوتبال استان و قائم شهر، خدمت ایشان برسیم تا خیلی از مسائل را به صورت شفاف در بین بگذاریم. بازهم تاكید می كنم باشگاه نساجی تا این لحظه حتی به آماده نشدن ورزشگاه هم فكر نكرده است و انشالله از هفته نخست، بازی هایمان را در حضور خیل عظیم هوادارانمان برگزار خواهیم كرد.

با این وضعیتی كه می گویید، حتی یك ساعت هم غنیمت است، این جلسه چه زمانی برگزار خواهد شد؟ وضعیت بازسازی ورزشگاه به هیچ عنوان زیبنده نیست و انشالله هر چه زودتر این وقت به ما داده شود ولی بااین وجود باشگاه نساجی هم به مانند كسانی كه روند بازسازی را می بینند، بعید می داند ورزشگاه آماده شود.

از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه بگویید. ازنظر جذب بازیكن مطمئن باشید، تا جایی كه بتوانیم نفرات لیست آقای نكونام را جذب می نماییم ولی هواداران به این مورد هم توجه داشته باشند كه رقابت نابرابری در بازار نقل و انتقالات پیش رو داریم زیرا برخی باشگاه ها به بعضی بازیكنان پیشنهاد چندین میلیاردی می دهند، به صورتی كه هزینه جذب چند بازیكنشان به اندازه بودجه كل باشگاهی مانند نساجی است ولی بااین وجود باشگاه نساجی بعنوان یك باشگاه خصوصی تمام تلاشش را برای جذب بازیكنان مدنظر كادر فنی به كار می گیرد ولو اینكه تابحال هم با این بازیكنان مذاكره و چندنفری را جذب كرده ایم.

می توانید نام بازیكنانی كه تابحال جذب شده اند را نام ببرید؟ سیاست ما در نقل انتقالات سكوت است تا باعث بازارگرمی برای بازیكنان نشویم و به محض اینكه با هفت بازیكن مدنظرمان به توافق برسیم، اسامی همه آن ها را باهم اعلام می نماییم.

طی چند روز گذشته شایعه ای در مورد درخواست كمك مالك باشگاه نساجی از مسئولین سیاسی-ورزشی شهرستان و استان مطرح شده است، آیا این مورد صحت دارد؟ بالاخره باشگاه نساجی به صورت خصوصی اداره می گردد و آقای صنیعی فر بدون هیچ كمكی هزینه های آن را تأمین می كند. مایكی از معدود باشگاه هایی بوده ایم كه با مشكل مالی یا اعتصاب بازیكنان مواجه نشدیم ولی بااین وجود اداره تیم در لیگ برتر به تنهایی كار خیلی سختی است و آقای صنیعی فر از مسئولین انتظار دارند كه كمكشان كنند زیرا تنها مسئله تأمین هزینه های جاری باشگاه نیست و مشكل اصلی بدهی هایی است كه از سال های گذشته روی هم انباشته شده است. برای حضور در لیگ برتر تیم ها باید بدهی های گذشته خویش را تسویه كنند كه به علت مشكلاتی كه در سال های گذشته وجود داشته هرروز به تعداد طلبكاران ما افزوده می گردد. باشگاه تدابیری اندیشیده تا بدهی ها را صفر كند كه به هرحال این مورد به دست تنها آقای صنیعی فر امكان پذیر نیست و كمك مسئولین را می طلبد زیرا همان گونه كه آقای یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و نایب رئیس فراكسیون ورزش مجلس كه جا دارد واقعاً از ایشان تشكر كنم، گفتند؛ نساجی متعلق به استان مازندران است و هركسی كه فكر می كند می تواند كمكی كند، باید آن را انجام دهد.

با استناد به حرف خودتان، آیا مسئولین سیاسی قائم شهر و مازندران كه بارها وعده كمك داده اند تابحال كاری انجام داده اند؟ به هرحال كمك كرده و انشالله بازهم كمك می كنند.

ولی طبق صحبت های خودتان، اصلی ترین كاری كه باید صورت گیرد ساخت ورزشگاه است كه می گویید باشگاه هم چشمش آب نمی خورد. ساخت ورزشگاه یك كار اجرایی بوده و مسئول آن اداره ورزش و جوانان است. آقای دكتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش دستور اكید داده اند كه استادیوم شهید وطنی آماده شود، ما هم با آقای نیك بین، رئیس دفتر ایشان در تماس هستیم و تمام مسائلی كه وجود دارد را به ایشان انتقال می دهیم.

حرف پایانی؟ ما اعتقادداریم، الآن وقت گله گذاری نیست و باید همه دست در دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود. به اعتقاد ما اگر كسی می تواند حتی یك آجر روی آجر بگذارد نباید دریغ كند زیرا همان گونه كه گفتم باشگاه نساجی حتی به بازی كردن در ورزشگاهی غیر از استادیوم شهید وطنی فكر هم نمی كند و امیدواریم آقای حسین زادگان، مدیركل ورزش و جوانان استان مازندران به قولی كه داده اند عمل كرده و ورزشگاه پیش از شروع مسابقات آماده شود. ضمن اینكه هفته آینده برای سومین بار نماینده AFC برای بازدید از استادیوم به قائم شهر می آید و طبق برنامه زمان بندی شده كه از پیمانكار خواسته، پیشرفت كار را می بیند. واقعاً آماده سازی ورزشگاه یك كار غیرممكن نیست و به راحتی با همین زمانی كه در اختیارداریم، می گردد این ورزشگاه را آماده كرد.

1397/03/15
14:49:52
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: آب , مازندران
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا