در ارزیابی وزارت كشور؛

درجه فرمانداری شهرستان انزلی ارتقا یافت

درجه فرمانداری شهرستان انزلی ارتقا یافت

بیا شمال: انزلی- فرماندار انزلی از ارتقای درجه این فرمانداری پس از ارزیابی های انجام شده از جانب وزارت كشور به درجه یك خبرداد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، میرشمس مومنی زاده بعدازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار نمود: برپایه ارزیابی سطح بندی فرمانداری ها از جانب وزارت كشور فرمانداری شهرستان بندرانزلی به فرمانداری درجه یك ارتقا یافت.
وی اضافه كرد: در همین راستا و بر مبنای چارت سازمانی وزارت كشور برای فرمانداری های درجه یك، در كنار معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی، معاونت عمرانی، معاونت برنامه ریزی و توسعه هم به معاونان فرمانداربندرانزلی افزوده شد.
فرماندار بندرانزلی ضمن نقدیر و تشكر از تلاش های سجاد كریمی معاون سابق عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: وحید پورحضرت، كارشناس ارشد مهندسی عمران كه سابقه حضور بخشداری لوندویل و معاون عمرانی فرمانداری آستارا را در كارنامه خود دارد بعنوان معاون عمرانی فرمانداری انزلی معرفی شده است.
مومنی زاده خاطرنشان كرد: با عنایت به سیاست دولت در خصوص استفاده از بانوان در پست های اجرایی، طاهره تندگو كه قبل از این بعنوان كارشناس مسئول برنامه ریزی فرمانداری انزلی فعالیت می كرد بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرانزلی انتخاب و معرفی شده است.

1397/04/17
13:36:21
5.0 / 5
4336
تگهای خبر: انزلی
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا