مدیر كل كتابخانه های گیلان:

تلفیق فرهنگ و هنر به روند توسعه كشور شتاب بیشتر می دهد

تلفیق فرهنگ و هنر به روند توسعه كشور شتاب بیشتر می دهد

بیا شمال: رودسر- مدیر كل كتابخانه های عمومی گیلان تلفیق فرهنگ و هنر را بسیار مهم و از آن بعنوان فرصتی پرارزش و گرانبها برای رشد و شتاب بخشی بیشتر در فرایند توسعه پایدار نام برد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، هادی نوری ظهر یكشنبه در نشست كتابخوان مدیران ادارات شهرستان رودسر، با اشاره به وضعیت مطلوب عملكرد این شهرستان در حوزه فرهنگی، اظهاركرد: مدیران این شهرستان توجه خوبی به مبحث فرهنگی دارند.
وی رودسر را جزء برترین های استان گیلان از نظر رتبه و جایگاه كتابخوان عنوان، اضافه كرد: سال قبل كتابداران شهرستان رودسر بعنوان برگزیدگان استانی عرضه شدند و انتظار می رود امسال بتوانیم در سطح كشور رتبه هایی كسب نماییم.
مدیر كل كتابخانه های عمومی گیلان تلفیق فرهنگ و هنر را بسیار مهم و از آن بعنوان فرصتی پرارزش و گرانبها برای رشد و شتاب بخشی بیشتر در فرایند توسعه پایدار نام برد.
در ادامه این نشست سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم توجه بیشتر به مقوله فرهنگ بخصوص كتاب و كتابخوانی تاكید و تصریح كرد: یكی از مهم ترین مشكلات حوزه فرهنگی نبود فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه است.
علی وارسته در ادامه با اشاره به اینكه كتابداران باید با علم روز آشنا باشند، افزود: اگر در این زمینه مدیران نتواند ارتباط قوی برقرار كنند بطور قطع رشد، ارتقا و بالندگی در این حوزه شاهد نخواهیم بود.
وی یكی از اركان مهم امروز جامعه را آموزش عنوان نمود و اظهار داشت: امروز آموزش جزء الزامات و نیاز اساسی جامعه است و باید بحث كارگاه های یادگیری، تفكر و اندیشه در حوزه كتاب به صورت عینی مشاهده شود.
وارسته با اشاره به سرانه اندك مطالعه آن را نگران كننده برشمرد و خاطرنشان كرد: با توجه ویژه به حوزه كتاب و كتابخوانی زمینه رشد و توسعه جامعه فراهم می گردد.
در آخر این نشست هفت نفر از مدیران كتابخوان شهرستان رودسر مورد تجلیل قرار گرفتند.

1397/05/01
13:19:33
5.0 / 5
4443
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا