در جلسه شورای شهرانزلی مطرح شد:

حساب شهرداری انزلی مسدود شد، ضرورت بررسی وضعیت كارخانه كمپوست

حساب شهرداری انزلی مسدود شد، ضرورت بررسی وضعیت كارخانه كمپوست

بیا شمال: انزلی- رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با تاكید بر ضرورت بررسی وضعیت نامطلوب كارخانه كمپوست انزلی، از مسدود شدن حساب شهرداری به علت بدهی خبرداد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، امیر احمدی فرد شامگاه یكشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی از مسدود شدن حساب شهرداری این شهر خبرداد و اظهار نمود: هم اكنون یكی از طلبكاران سال های گذشته حساب های شهرداری را مسدود كرده است.
رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به پرداخت بدهی ۶ میلیارد تومانی پیمانكار آسفالت، اضافه كرد: درصورت نبود این بدهی می توانستیم این مبلغ را صرف پروژه های عمرانی و پرداخت حقوق پرسنل نماییم.
وی همینطور به نزدیك بودن روز خبرنگار هم اشاره نمود و اظهار داشت: خبرنگارانی كه دلسوزانه و منصفانه در كنار اعضای شورای شهر انزلی بوده و انتقاد كرده و با انتقال مشكلات مردم به شورا در حل آنها كمك كردند.
احمدی فرد با اشاره به اینكه ترافیك یكی از مشكلاتی است كه به علت وجود ادارات بسیار در مركز شهر با آن مواجه هستیم، خاطرنشان كرد: یكی از پیشنهادات شورا برای حل این مشكل احداث پاركینگ طبقاتی در مركز شهر است.
وی به مكاتبه شورای اسلامی شهر انزلی با فرماندار درباره برخورداری شهروندان از تخفیفات ویژه اداره برق برپایه تعرفه مناطق گرمسیری كشور خبرداد.
رئیس شورای شهر انزلی همینطور به ساماندهی پاركینگ ها سطح شهر اشاره نمود و افزود: باید سیاستگذاری ها به گونه ای باشد كه كاسبان و كاركنان ادارات و دستگاه های اجرایی از پارك طولانی مدت خودروهای خود در معابر اصلی اجتناب كنند.
راه اندازی تصفیه خانه كارخانه كمپوست تا آخر سال جاری
شهردار انزلی در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه لوله گذاری مسیر انتقال شیرابه به تصفیه خانه، اظهاركرد: در تلاش هستیم تا این تصفیه خانه تا آخر سال جاری به بهره برداری رسیده این درحالی است كه باید قبل از ساخت كارخانه كمپوست، تصفیه خانه آن راه اندازی می شد.
پورقربان با اشاره به اینكه بخش مهمی از ساماندهی بازار هفتگی انزلی انجام ضده است، اضافه كرد: مسیرهای بسته بازگشایی شده است.
وی تصریح كرد: انتظار می رود اعضای شورا و سایر مسولان با شهرداریهمكاری و تعامل لازم را برای جذب سرمایه گذار داشته باشند.
شهردار انزلی تصریح كرد: با عنایت به اینكه دفع زباله ها و شیرابه ها معضلات زیست محیطی به دنبال دارد می توانیم با دفن زباله به روش صحیح و همینطور مدیریت حجم طباله های تولیدی را كاهش دهیم.

1397/05/08
22:11:02
5.0 / 5
4360
تگهای خبر: انزلی
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا