فرماندار شفت:

ظرفیت و توانمندی جوانان در بقاع متبركه و مساجد استفاده گردد

ظرفیت و توانمندی جوانان در بقاع متبركه و مساجد استفاده گردد

بیا شمال: شفت- فرماندار شفت با تاكید بر ضرورت توجه به توسعه زیرساخت های عمرانی برای رونق گردشگری مذهبی، خواهان بهره گیری از توانمندی جوانان در امور مساجد و بقاع متبركه برای پیشبرد امور دینی و مذهبی شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام ستار علیزاده مدیركل اوقاف و امورخیریه گیلان تودیع و معارفه رئیس جدید اواقف شهرستان شفت با حضور جمعی از مسئولان در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار گردید.
در این جلسه فرماندار شفت با اشاره به اینكه این شهرستان با وجود دو امامزاده كه سالانه شاهد حضور هزاران مسافر از سراسر كشور است بعنوان یك شهرستان مذهبی شناخته می شود، اظهاركرد: باید بعنوان یك قطی گردشگری مذهبی به این شهرستان توجه گردد.
محمدرضا محسنی با اشاره به سابقه فرهنگی و مذهبی و همینطور علمای بزرگ در این شهرستان، اضافه كرد: در حوزه شهرهای زیارتی مشكلاتی وجود داشت كه با اهتمام ویژه مسئولان شهرستان بعضی از آنها همانن فاضلاب امامزاده ابراهیم (ع) رفع شده است.
وی با اشاره به اینكه فاز نخست اجرای پروژه جمع آوری فاضلاب روستای امامزاده ابراهیم (ع) اجرای و اتمام شد، اظهار داشت: تكمیل طرح پایداری آبرسانی به روستای امامزاده اسحاق هم امسال اجرا می گردد.
فرماندار شفت رونق گردشگری را نیازمند توسعه زیرساخت ها در بخش ها مختلف عنوان و خاطرنشان كرد: با توجه وجود امكان مذهبی در شهرستان شفت توجه به این حوزه و توسعه گردشگری مذهبی مورد توجه مسئولان قرار دارد.
وی در ادامه به بعضی از انتظارات خود از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت هم اشاره نمود و یادآورشد: باید با برنامه ریزی درست از ظرفیت گردشگری مذهبی در این شهرستان برای توسعه و رونق اقتصادی و همینطور تولید اشتغال استفاده گردد.
به گفته محسنی باید از ظرفیت و توانمندی جوانان در امور مساجد و بقاع متبركه به منظور پیشبرد اهداف امور دینی و مذهبی استفاده گردد.
در آخر این نشست ضمن تقدیر و تشكر از زحمات و تلاش های «حسن علی حسینی» رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت «حمید رحیمی» بعنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان ارائه شد. وی قبل از این رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماسال بود.

1397/07/09
19:49:00
5.0 / 5
4778
تگهای خبر: آب , تولید , روستا , گردشگری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا