همگام با سراسر كشور؛

مردمان دیار میرزا با سیل خروشان استكبارستیزی همراه شدند

مردمان دیار میرزا با سیل خروشان استكبارستیزی همراه شدند

بیا شمال: رشت- مردمان دیار میرزا كوچك جنگلی امروز همگام با سراسر كشور با موج خروشان استكبارستیزی ملت ایران همراه شدند.



خبرگزاری مهر-گروه استان ها: مردم همیشه در صحنه گیلان از ساعات اولیه بامداد یكشنبه همگام با همه دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار كشور در سرتاسر ایران اسلامی با حضور در خیابان های شهرهای مختلف استان، انزجار خود از استكبار جهانی را با مشت های گره كرده و فریاد «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام نمودند.
در شهر رشت مسیرهای چهارگانه اعلام شده منتهی به میدان شهدای ذهاب (شهرداری) از ساعات اولیه بامداد امروز شاهد حضور پرشور مردم، مسئولان سیاسی، نظامی و انتظامی، دانشجویان و دانش آموزانی بود كه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی آمده بودند تا با پیوستن به موج عظیم استكبارستیزان در سراسر كشور، بار دیگر به استكبار جهانی و ایادی آن در منطقه نشان دهند كه انزجار از ظلم و استكبار و جنایات آمریكا و اسرائیل، در بین مردم ایران كوچك و بزرگ نمی شناسد و همه از پیر و جوان گرفته تا دانش آموز و دانشجو و قشرهای مختلف جامعه، بر مسیر ولایت قدم برداشته و پشتیبان انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و پیرو ولایت فقیه هستند.
لحظه به لحظه بر شمار كسانی كه در میدان شهدای ذهاب میعادگاه راهپیمایان بود افزوده شده و از هر طیف در این میدان حضور داشتند و با مشت های گره كرده فریاد «هیهات من الذله»، «مرگ برآمریكا»، «مرگ براسراییل» سر می دادند. همه آمده اند تا بار دیگر به جهان نشان دهند كه هنوز با وجود همه فشارها و هجمه های دشمن ضد نظام مقدس اسلامی ملت ایران پشتوانه نظام و رهبری و ادامه دهنده راه امام، شهدا و دانشجویان و دانش آموزان سال ۵۷ برای مقابله با كشورهای استكباری و ایادی آنها هستند.

در عزم ملت ایران تهدید و فشار اثر نخواهد داشت
زهرا دختر دانشجوی رشتی كه با دست نوشته «رهبری از تو به یك اشاره از من به سر دویدن» در دستانش داشت به خبرنگار مهر اظهار داشت: من آماده ام تا نشان دهم همان دانشجوی سال ۵۷ هستم كه با شهامت و شجاعت لانه جاسوسی آمریكا در ایران را تسخیر كردند.
وی اضافه كرد: آمریكا و ترامپ و همه سردمداران این كشور بدانند كه در عزم ملت ایران تهدید و فشار اثر نخواهد داشت.
حضور گسترده نشان دهنده به ذلت كشیدن دوباره استكبار است
حاج یونس یكی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس كه با چفیه بر گردن و مشت گره كرده از تمام وجود خود فریاد «مرگ برآمریكا» سر می داد به خبرنگار مهر اظهار داشت: كشورهای استكباری تصور می كنند جوانان ما از انقلاب فاصله گرفته اند كه حضور پرشور امروز و حضور مدافعان حرم در سوریه، مشت محكمی بر دهان این یاوه گویان است.
وی با اشاره به اینكه حضور گسترده امروز مردم بخصوص جوانان نشان دهنده به ذلت كشیده شدن استكبار جهانی است، اضافه كرد: به فرموده رهبر معظم، امروز جوانان ما آگاه تر از جوانان انقلاب و زمان هشت سال دفاع مقدس هستند.

1397/08/14
12:50:24
5.0 / 5
4881
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا