استاندار گیلان تأكید كرد:

مسئولان به فكر تأمین مایحتاج مورد نیاز آخر سال مردم باشند

مسئولان به فكر تأمین مایحتاج مورد نیاز آخر سال مردم باشند

بیا شمال: رشت- استاندار گیلان با اشاره به ایجاد تعادل مناسب در بازار اقلام اساسی این استان، اظهار داشت: مسئولان از امروز به فكر تأمین مایحتاج مورد نیاز آخر سال مردم باشند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مصطفی سالاری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه كارگروه تنظیم بازار و كمیسیون هماهنگی امور تعزیرات كه در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید با اشاره به وضعیت مطلوب بازار استان، اظهاركرد: اقدامات خوبی برای تولید تعادل در بازار گوشت قرمز استان از جانب دستگاه های ذیربط انجام شده است.
سالاری با اشاره به اینكه در زمینه گشت های نظارتی هم اقدامات خوبی نسبت به سایر استان ها در گیلان انجام شده است، اضافه كرد: ذخیره كالا به میزان معمول و لازم در انبارهای استان گیلان منع قانونی ندارد. در این مدت هم دستگاه های نظارتی عملكرد مطلوبی داشته كه از بروز جو روانی منفی جلوگیری شد.
وی در ادامه اظهار داشت: طی ماه های گذشته دو مورد ذخیره غیرمجاز مواد اولیه كارخانجات استان گیلان مشاهده و با حضور به موقع دستگاه های متولی به این پرونده ها رسیدگی شد.
استاندار گیلان تاكید كرد: با عنایت به شرایطی كه در بازار توزیع كالاها و اقلام اساسی مردم در سطح كشور به وجود آمده است وجود چنین فضاهایی در تولید تعادل در بازار تأثیرگذار بوده و به عرضه و تقاضا مناسب كمك می نماید.
وی با اشاره به اینكه در زمینه ذخیره برنج بعنوان یكی از كالاهای اساسی در بازار استان هم مناسب می باشد، بیان كرد: در ماه های گذشته میزان قابل توجهی از تولیدكنندگان و كشاورزان خریداری شده است و در این زمینه نگرانی نداریم.
سالاری همینطور با اشاره به كاهش پرونده های تعزیرات حكومتی در استان گیلان، افزود: تعزیرات حكومتی باید علت كاهش تعداد پرونده های را به صورت شفاف بیان كند.
وی با تاكید بر ضرورت تأمین و توزیع میوه و مركبات شب عید مردم استان، اظهار داشت: باید از حالا در زمینه ذخیره سازی مایحتاج مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال اقدام گردد.

1397/08/25
17:42:43
5.0 / 5
4212
تگهای خبر: استانداری , تولید , خرید , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا