نماینده ولی فقیه در گیلان تأكید كرد:

عدم درك و شناخت درست دشمن از قدرت بسیج، تفكر بسیجی انتقال یابد

عدم درك و شناخت درست دشمن از قدرت بسیج، تفكر بسیجی انتقال یابد

بیا شمال: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینكه با گذشت سال ها دشمن درك و شناخت درستی از قدرت بسیج ندارد، اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان انتقال تفكر بسیج به نسل جوان است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، آیت الله رسول فلاحتی پگاه دوشنبه در نشست صمیمی با بسیجیان گیلان كه در سالن جلسات مصلای رشت به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید با اشاره به عضویت اقشار مختلف مردم در بسیج، اظهار نمود: در هیچ دوره تاریخی در ایران به این اندازه مردم در عرصه های مختلف حضور نداشتند.
آیت الله فلاحتی به عدم درك و شناخت درست دشمن از قدرت بسیج اشاره نمود و اضافه كرد: مردمی بودن بسیج سبب هراس دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران شده و بنا بر این از تمام قدرت خود برای تضعیف و نابودی آن استفاده می نمایند.
وی با تاكید بر ضرورت انتقال فرهنگ، روحیه و تفكر بسیجی به نسل های آینده جامعه اسلامی، اظهار داشت: یكی از مهمترین وظیفه مسئولان انتقال این شجره طیبه به نسل های آینده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان وجود انسان های با ایمان را یكی از دلایل تشكیل بسیج دانست و بیان كرد: اراده انسانی قابل ایستایی و پیشگیری نیست. باور به جهان آخرت و ابدیت خداوند همچون دلایل ماندگاری بسیج است.
وی با اشاره به اینكه بسیج بزرگ ترین حامی و حافظ دین خدا است، اشاره كرد: یكی دیگر از دلایل ماندگاری و اقتدار بسیج در تمام این سال ها وجود رهبری است. رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حفاظت و حراست از انقلاب، آرمان های امام و شهدا به افرادی همانند بسیجیان نیاز دارد.
آیت الله فلاحتی در ادامه به بعضی از عوامل به انحراف كشیدن بسیج باز اشاره نمود و اضافه كرد: دشمن خارجی، افرادی ترسو و بزدل و عده ای كه دلشان با خارج است به دنبال به انحراف كشیدن بسیج هستند.
وی با اشاره به اینكه این عده تحمل قدرت و پیروزی بسیج را در میدان های نبرد مقابل استكبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب ندارند، تاكید كرد: بسیج باید برای گسترش بصیرت در جامعه در همه عرصه ها حضور داشته باشد.
تلاش بسیج یكی از عوامل تحقق دستاوردهای انقلاب است
فرمانده سپاه قدس گیلان باز در ادامه این نشست صمیمی با بررسی فعالیت بسیج در ۴۰ پارسال بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار نمود: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی با تلاش بسیج تحقق یافته است.
سردار محمد عبدالله پور به توانمندی بسیج در عرصه های مختلف اشاره نمود و اضافه كرد: بسیج لشكر مخلص خداست كه توسط امام(ه) تشكیل شده است.
وی بر حضور همیشگی بسیج در صحنه ها و زمان ها مختلف تاكید و بیان كرد: بسیجیان در برابر هر تهدیدی مقابل نظام مقدس اسلامی از طرف كشورهای استكباری ایستادگی می كنند.

1397/09/05
20:38:43
5.0 / 5
4592
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا