مدیركل بنیاد شهید گیلان:

۶۷ نفر از جانبازان گیلان را بانوان می سازند

۶۷ نفر از جانبازان گیلان را بانوان می سازند

به گزارش بیا شمال مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینكه ۱۰۰درصد هزینه های درمانی جانبازان توسط این نهاد پرداخت می شود، اظهار داشت: ۶۷ نفر جانبازان گیلان را خانم ها می سازند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، عبدالله پاكاری شامگاه شنبه در حاشیه جلسه صمیمی با بانوان جانباز نخاعی كشور در انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: بانوان جانباز امروزه نقش برجسته ای در حوزه های مختلف ایفا می كنند.
وی اضافه كرد: نقش بانوان جانباز در پیشبرد آرمان های انقلاب و ارزش های دینی ما مثال زدنی است.
پاكاری خاطرنشان كرد: در دوران پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس مادران و بانوان این مرز و بوم نقش برجسته ای در میادین و پشتیبانی از رزمندگان و صبر و مقاومت و ایستادگی در قبال صدمات ناشی از جنگ داشتند.
وی تصریح كرد: همسران بزرگوار شهدا هم نقش مهمی در تربیت یادگاران شهدا داشتند كه امروزه بعنوان سرمایه ارزشمندی برای پشتیبانی از انقلاب به حساب می آید.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینكه این استان دارای ۳۳ شهیده است، اضافه كرد: ۶۷ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس استان گیلان را بانوان می سازند.
پاكاری با اشاره به عرضه خدمات بیمه های پایه و تكمیلی از جانب اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برای همه جانبازان، افزود: ۱۰۰ درصد هزینه های درمانی جانبازان توسط بنیاد شهید پرداخت می شود، مگر در موارد خاص كه بر اثر اختلاف تعرفه های بیمه و مراكز عرضه دهنده خدمات باشد.
وی به تأخیر در تامین اعتبارات مربوط به سرانه پرداخت جانبازان به بیمه دی از جانب دولت به علت عدم تامین اعتبار، اظهار داشت: در گیلان حدود ۵۵ هزار بیمه تكمیلی داریم كه میانگین سرانه آنها ۱۵۸ هزار تومان است و بیشتر از ۸ میلیارد تومان به صورت ماهیانه سرانه بیمه این افراد پرداخت می شود.

1398/07/21
14:39:33
5.0 / 5
4069
تگهای خبر: انزلی , خدمات , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا