وزیر راه و شهرسازی:

راه دسترسی به بندر امیرآباد اولویت اساسی وزارت راه است

راه دسترسی به بندر امیرآباد اولویت اساسی وزارت راه است

به گزارش بیا شمال وزیر راه و شهرسازی، راه دسترسی به بندر امیرآباد را اولویت اساسی بیان كرد و اظهار داشت: باید برای توسعه بندر و راه دسترسی برنامه ریزی شود.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، محمد اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طریق دسترسی به بندر امیرآباد، صفی آباد و میانكاله بهشهر اضافه كرد: ایمن كردن راه ها از موارد مهم می باشد و تمام تلاش ما این است كه دسترسی به بندر با اولویت در دستور كار قرار گیرد.

وی بیان داشت: بندر امیرآباد بعنوان منطقه ویژه اقتصادی از اهمیت ویژه برخوردار می باشد و باید كوشش برای توسعه بندر و راه دسترسی با اولویت در دستور كار قرار گیرد.

اسلامی با اشاره به اینكه مردم دو دغدغه اشتغال و مسكن دارند؛ تصریح كرد: امیدواریم با همت مردم و با جذب سرمایه گذاری مناسب، در توسعه اشتغال گام برداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شبه جزیره میانكاله از آن بعنوان ذخیره گاه مناسب نام برد كه شرایط نخستین اكوپارك كشور در میانكاله فراهم است.

او همینطور در مورد بندرامیراباد اظهار داشت: امیرآباد بعنوان نقطه اتصال كریدور شمال به جنوب است.

وی ادامه داد: تكمیل اسكله رو رو با ارسال مراسلات محصولات باغی و شیلاتی، در ماه های آینده در دستور كار است و درآمدزایی مناسبی برای استان خواهد داشت.

اسلامی اظهار داشت: همه دغدغه ما عرضه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران و توسعه صادرات است و در این بخش از صادرات و سرمایه گذاران استقبال می شود.


منبع:

1398/10/05
15:16:50
5.0 / 5
4604
تگهای خبر: آب , تسهیلات , تور , سرمایه گذاری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا