استاندار مازندران خبر داد:

انتصاب نخستین معاون زن استانداری در مازندران

انتصاب نخستین معاون زن استانداری در مازندران

به گزارش بیا شمال استاندار مازندران از انتصاب نخستین معاون زن در حوزه استانداری در این استان آگاهی داد و اظهار داشت: سهم بری بانوان از مدیریت باید افزایش یابد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینكه هیچ لذتی بالاتر از آن نیست كه واحدهای تولیدی غیرفعال و راكد را به چرخه تولید بازگردانیم، اظهار داشت: با اصلاح ساختاری و تسهیلاتی كه داده شد، بیشتر از ۱۰۰ كارخانه بزرگ در استان به چرخه تولید بازگشتند.
وی درباره منطقه آزاد در استان اظهار داشت: با توافق با مجمع نمایندگان، طرح ایجاد یك منطقه آزاد با سه لكه مرتبط مورد موافقت قرار گرفت و ایجاد منطقه آزاد بعنوان مطالبه جدی مردم منتظر تأیید از طرف مجلس شورای اسلامی است.
وی اظهار داشت: مازندران تنها استان ساحلی بوده كه از داشتن منطقه آزاد محروم است و این در حالیست كه مازندران خاصیت های منحصر به فردی دارد.
استاندار مازندران با اشاره به اینكه منطقه امیرآباد به سبب نزدیك بودن با فرودگاه و داشتن زیرساخت ها، برای ایجاد منطقه آزاد مطلوب است، اشاره كرد: امیدواریم با تصویب منطقه آزاد در امسال، مردم به آرزوی دیرینه خود برسند.
حسین زادگان با اشاره به اینكه افزایش سهم بانوان در مدیریت این استان همچون دغدغه ها است، از معرفی صفری بعنوان معاون توسعه و منابع استانداری مازندران آگاهی داد و اظهار داشت: نخستین معاون استاندار زن در استان منصوب شده است.
وی اظهار داشت: باید ۳۰ درصد از سهم مدیریتی دولت به بانوان تخصیص داده شود و برای رسیدن به این هدف باید همكاری لازم را داشته باشیم.
استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا در حوزه معاونت فرمانداری و بخشداری از توان كاری بانوان بهره گیرند، اظهار داشت: انتصاب مدیران زن سبب افزایش اعتماد جامعه خواهد شد.
حسین زادگان تكمیل زیرساخت های ورزشی استان را همچون نیازها برشمرد و گفت خوشبختانه با تلاش دولت و نمایندگان بیشتر زیرساخت های ورزشی تكمیل شده و ورزشگاه شهید وطنی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شده كه اجرای فازهای بعدی جزو برنامه ها است.
استاندار مازندران با اشاره به اینكه فوتبال و تیم نساجی تنها دل خوشی مردم قائم شهر محسوب می شود، تكمیل ورزشگاه نور و نوشهر و ورزشگاه شهید متقی ساری را از دیگر پروژه های تكمیل شده ورزشی عنوان نمود.


منبع:

1398/11/18
14:43:51
5.0 / 5
4158
تگهای خبر: آب , استانداری , تسهیلات , تولید
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا