رئیس دادگستری آمل:

یك پرونده جرایم انتخاباتی در آمل تشكیل شد

یك پرونده جرایم انتخاباتی در آمل تشكیل شد

بیا شمال: رئیس دادگستری شهرستان آمل از تشكیل یك پرونده جرایم انتخاباتی در شهرستان آمل آگاهی داد.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، امرالله حضرتی بامداد یك شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل از تشكیل یك پرونده جرایم انتخاباتی در شهرستان آگاهی داد و اظهار داشت: این پرونده در دست بررسی می باشد. رئیس دادگستری شهرستان آمل با اشاره به اینكه جرایمی در بعضی امور اداری ادارات شهرستان صورت می گیرد كه انتظار ما پیگیری از جانب مسئولان حقوقی آن اداره است، اضافه كرد: در بعضی پرونده هایی كه از جانب بعضی ادارات تشكیل می شود متأسفانه پیگیری های خوبی صورت نمی گیرد و در دادرسی نیاز به پیگیری است.

وی با اشاره به اینكه در پرونده ها قاضی یك مقام بی طرف است، اضافه كرد: برای دادرسی نیاز پیگیری از طرف مسئولان حقوقی و وكلا ادارات و بانك ها است كه مدیران بانك ها و ادارات به صورت فصلی پرونده ها را بررسی نمایند.

حضرتی با اشاره به اینكه برخی از پرونده های بانكی از سال ۹۱ تا ۹۴ هم چنان در جریان و نیاز است بانك ها این پرونده ها بررسی نمایند. اظهار داشت: از ۱۹ واحد دادرسی در آمل ۱۳ واحد دادرسی در دادگستری آمل كمتر از یك ماه وقت رسیدگی داده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این كه بانك ها پیش از ارائه هرگونه امور بانكی مشتریان را گردنگیر به ثبت ثنا می كنند كه ما در پرونده های بانكی هیچ گونه تجدید وقت رسیدگی نداریم.


منبع:

1398/11/20
13:57:44
5.0 / 5
3980
تگهای خبر: حقوق
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا