فرمانده انتظامی مازندران:

۲۵ تن كود شیمیایی قاچاق در آمل كشف شد

۲۵ تن كود شیمیایی قاچاق در آمل كشف شد

بیا شمال: آمل - فرمانده انتظامی مازندران از كشف ۲۵ تن كود شیمیایی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در شهرستان آمل اطلاع داد.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی تصریح كرد: به دنبال كسب خبری در خصوص توزیع كود شیمیایی قاچاق در شهرستان آمل، رسیدگی به مبحث در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، كارآگاهان پلیس آگاهی، متهم را شناسایی و بعد از هماهنگی با مراجع قضائی وی را دستگیر كردند.
سردار میرفیضی تصریح كرد: ماموران با همراهی نمایندگانی از اداره جهاد كشاورزی و اداره صنعت و معدن در بازرسی از محل فعالیت این متهم موفق شدند، ۲۵ تن كودشیمیایی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال را كشف كنند.
وی خاطرنشان كرد: كودهای قاچاق كشف شده تحویل اداره جهاد كشاورزی و متهم بعد از تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید. فرمانده انتظامی مازندران با بیان این كه پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی كشور و همه برنامه ریزی های ملی است؛ اذعان داشت: خرید و مصرف كالای قاچاق سبب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی كارخانه ها، افزایش بیكاری در كشور و تولید بازار فروش برای كالاهای كشورهای خارجی است.

1396/12/04
11:18:51
5.0 / 5
4446
تگهای خبر: مازندران
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا