مسئول موكب لنگرودی ها در نجف:

اعزام 15 كامیون به نجف در ایام آینده، تغذیه روزانه 10 هزار زائر

اعزام 15 كامیون به نجف در ایام آینده، تغذیه روزانه 10 هزار زائر

به گزارش بیا شمال مسئول موكب لنگرودی ها در نجف با اشاره به اعزام ۱۵ كامیون از اقلام مورد نیاز موكب ها طی روزهای آینده به این شهر، اظهار داشت: این موكب روزانه از حدود ۱۰ هزار زائر پذیرایی می كند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر از نجف، سید علی نورمحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه موكب لنگرودی ها امسال بدلیل افزایش زائرین خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را از هفتم محرم شروع كرده است، اظهار نمود: این خدمات تا یك روز پس از اربعین حسینی هم در نجف ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به فعالیت ۷۵ خادم مسئول پذیرایی از زوار حسینی هستند در این موكب هستند، افزود: روزانه حدود ۱۰ هزار نفر برای صبحانه، ناهار، شام در این موكب تغذیه می شوند كه بطور قطع با نزدیك شدن به اربعین حسینی بر تعداد این افراد افزوده می شود.
نورمحمدی در ادامه به حضور پزشكان متخصصی از ایران و آمریكا اشاره نمود و اظهار داشت: اكیپی مجهزی از پزشكان متخصص سونوگرافی، زنان و پزشكان عمومی در روزهای اربعین در موكب ها حضور دارند.
وی با تاكید بر فرهنگ سازی رفتار مناسب با برادران عراقی، خاطرنشان كرد: حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی، تعامل و رفتار مناسب با برادران عراقی برای پذیرایی از زوار ایرانی همچون مواردی است كه باید رعایت شود.
مسئول موكب لنگرودی های گیلان در نجف با اشاره به اینكه ۱۵ كامیون اقلام غیرنقدی و نقدی بزودی به نجف ارسال می شود، اضافه كرد: تمام هزینه ها توسط مردم و به صورت خودجوش ارسال شده است و از هر استانی از سراسر كشور موكب هایی در راه پیاده روی نجف به كربلا مستقر شده است.
وی در ادامه تصریح كرد: بیشتر از چهار میلیون ایرانی در همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی شركت كرده اند كه عدم حضور هلال احمر ایران برای عرضه خدمات ضروری جای تاسف دارد.

1398/07/17
21:58:02
5.0 / 5
4695
تگهای خبر: خدمات , فعالیت , گیلان , متخصص
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا