ویژه مدیران زن استان گیلان؛

كارگاه آموزشی مدیریت بحران در دوران پسا كرونا در رشت برگزار گردید

كارگاه آموزشی مدیریت بحران در دوران پسا كرونا در رشت برگزار گردید

به گزارش بیا شمال كارگاه آموزشی یك روزه مدیریت بحران در دوران پسا كرونا ویژه مدیران زن دستگاه های اجرایی استان گیلان در رشت برگزار گردید.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، بامداد امروز (پنجشنبه) کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت بحران در دوران پسا کرونا ویژه مدیران زن دستگاه های اجرایی استان گیلان در رشت برگزار گردید.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه شیوع کرونا تاثیرات فراوانی در تمام ارکان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سبک زندگی مردم گذاشته است، اظهار نمود: زنان در مدیریت این فضا کلیدی ترین نقش را می توانند ایفا کنند.
زهرا یعقوب نژاد با اشاره به اینکه در زمان بحران مدیر یک سازمان می تواند نقش آفرین باشد، اضافه کرد: هم اکنون برگشت به حالت جدید پس از بیماری کرونا بسیاری مهم می باشد.
وی با اشاره به نقش بانوان با عنایت به سابقه مدیریتی خوب در بخش ها و حوزه های مختلف، اظهار داشت: در همین راستا با عنایت به توانمندی زنان گیلان بر آن شدیم تا کارگاه آموزشی یک روزه ای با مبحث مدیریت پسا کرونا ویژه مدیران زن دستگاه های اجرایی استان گیلان برگزار نماییم.
یعقوب نژاد افزود: بازخورد این کارگاه آموزشی بطور قطع در آینده و پس از کنترل و مهار کامل ویروس کرونا با مدیریت بانوان توانمند گیلانی خویش را نشان خواهد داد.


منبع:

1399/04/13
12:26:21
5.0 / 5
2091
تگهای خبر: آموزش , استانداری , دستگاه , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا