استاندار مازندران:

مازندران نیازمند شهرهای هوشمند و خلاق است

مازندران نیازمند شهرهای هوشمند و خلاق است

بیا شمال: استاندار مازندران با اشاره به نقش شركت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری، ایجاد شهر هوشمند و خلاق را از نیازهای مازندران برای توسعه اقتصاد دیجیتال بیان كرد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات فراروی شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری استان، تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال را مزیت شکل گیری شرکت های فناوری و دانش بنیان بیان کرد و آنرا در ایجاد اشتغال و اشتغالزایی جوانان دانشگاهی و افراد جویای کار مهم دانست.
وی نوآوری را همچون اقدامات شرکت های دانش بنیان بیان کرد و اظهار داشت: شکل گیری شرکت های دانش بنیان سبب تحول در حوزه اقتصادی و کشاورزی استان می شود و باید در این راستا گام برداریم.
استاندار مازندران وجود و توسعه شرکت های دانش بنیان را یک لزوم برای اقتصاد استان بیان کرد و خواهان تسریع در راه اندازی پردیس پارک علم و فناوری در استان شد و از دستگاه های ذیربط خواست تا موانع فراروی را برطرف کنند.
استاندار مازندران با عنوان اینکه شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف همچون مدیریت شهری ظرفیت های بی شماری دارند، اضافه کرد: به سبب گستره و خاصیت های مازندران باید نسبت به توسعه شرکت های فناوری و دانش پایه کوشش کرد. حسین زادگان به نقش شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری اشاره و افزود: هوشمندسازی شهرها یک اولویت در استان بشمار می رود و ایجاد شهر هوشمند و خلاق جزو نیازهای توسعه شمرده می شود. استاندار مازندران پارک های فناوری و شرکت های دانش بنیان را سرمایه مدرن برای ایجاد تحول در اشتغال و اقتصاد دانست و خواهان پشتیبانی از این بخش شد.


منبع:

1399/07/16
14:27:08
5.0 / 5
1267
تگهای خبر: دستگاه , ساری , مازندران
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا